kaartverkoop musical gestart

Bestel nu kaarten voor de musical

Jozef!

van Gymnasium Sorghvliet 2023

WAT
De musical Jozef!
een vrije bewerking van Joseph and the amazing technicolor dreamcoat

WAAR
Theater De Nieuwe Regentes - Weimarstraat 63, 2562 GR, Den Haag

WANNEER
op woensdag 5 april, donderdag 6 april en vrijdag 7 april (let op: dat is Goede Vrijdag!)

HOE LAAT
Aanvang 19:30u. (Na aanvang van de voorstelling is er geen toegang meer mogelijk.)

KAN IK OOK EEN KAARTJE KRIJGEN?
Natuurlijk, iedereen is welkom!
De kaarten kosten voor leerlingen en studenten € 7,50 per stuk.
De kaarten kosten voor overige belangstellenden € 10,00 per stuk.
Je kunt kaarten bestellen, door het juiste bedrag op ons rekeningnummer te storten:
NL87 RABO 0105869333

ten name van Christelijk Gymnasium Sorghvliet
onder vermelding van Naam, Klas, Datum voorstelling, Aantal kaarten van € 7,50 en/of Aantal kaarten van € 10,00 en je e-mailadres! (het teken @ mag worden vervangen door “AT”). Indien de voorstelling is uitverkocht, krijg je hier op dit adres bericht over.

Na betaling kun je de entreekaarten ophalen in de studieruimte tussen 10.00 uur en 14.00 uur. Mocht je niet in de gelegenheid zijn de kaartjes op school af te halen, dan liggen ze tussen 18.45 uur en 19.15 uur op de betreffende datum klaar in theater de Nieuwe Regentes.

Je kunt er ook voor kiezen de kaarten contant te betalen en direct mee te nemen. Je bent hiervoor welkom tussen 10.00 uur en 14.00 uur in de studieruimte bij mevrouw Uytenhout-Odijk. Op de avond zelf kunt u alleen contant betalen. We hebben helaas geen pinautomaat beschikbaar.

Per voorstelling zijn 350 kaarten beschikbaar. Meer toeschouwers kunnen niet toegelaten worden. OP=OP.

Heb je nog vragen, dan kunt u deze stellen op het onderstaande mailadres:
musical@gymnasium-sorghvliet.nl

NB De leerlingen van klas 1 en 2 zullen op donderdag 6 april overdag met hun klas en hun mentor/docent naar de musical gaan kijken. De precieze tijden zullen t.z.t. in magister verschijnen onder de naam ‘project’.

kaartverkoop musical gestart

Archief