Sorghvliet Rolt Hart

Alle leerlingen vroegen hun opa’s, oma’s, ooms en tantes om ze te sponsoren om geld op te halen voor Stichting Heart to Handle. Met de wind in de rug vertrokken vanaf 10.30 uur de leerlingen richting Ter Heijde. Later was er een prachtig en langgerekt lint van Sorghvlieters te zien op het strand.

We hebben samen maar liefst €12.080,- opgehaald! Met dit geld zal een chatbot worden ontwikkeld die de symptomen van hart- en vaatziekten vroegtijdig kan identificeren. Op de website van Heart to Handle is meer informatie te vinden.

We zijn trots op de leerlingen die zich vol overgave hebben ingezet en we danken Spencer Stuart, Jumbo Supermarkten, Hartbeach, Maison Kelder, ABN AMRO en Ammerlaan Wild en Gevogelte voor het mede mogelijk maken van deze dag.

Ga naar het foto-album.

Sorghvliet Rolt Hart