vandaag is Paars

Het is inmiddels traditie. Ook dit jaar vierden we natuurlijk weer Paarse Vrijdag op school. De regenboogvlaggen hingen uit en alle leerlingen liepen over de paarse loper naar binnen. De Gender and Sexuality Alliance, een groep leerlingen die zich inzet voor het creëren van een veilige school voor lhbtqia+ leerlingen, had zich donderdagmiddag uitgesloofd met het versieren van elke verdieping met paarse ballonnen en paarse slingers. Het resultaat mocht er wezen.

Elk jaar maken we ook een foto met alle 'paarse' leerlingen en docenten. We maakten er dit jaar twee. We hebben immers gescheiden pauzes. De leraren ontbreken omdat die op gepaste afstand moesten blijven. Dat betekent niet dat zij niet in het paars waren, mevrouw De Haan heeft zelfs een prijs gewonnen voor haar prachtig sjieke paarse outfit. We zijn ontzettend trots dat onze school de boodschap van Paarse Vrijdag elk jaar weer zo groots viert!!

vandaag is Paars